Tuesday, May 13, 2008

MELAYU MUDAH LUPA

Kenapa Melayu Lupa akan jasa UMNO?

5 comments:

21seng said...

Melayu bukan lupa dan melayu tidak akan lupa jasa UMNO tetapi ramai orang2 melayu sekarang tidak suka dan meluat melihat gelagat sesetengah pemimpin pemimpin UMNO sekarang. Pemimpin UMNO dulu berjuang kerana bangsa negara dan agama tapi pemimpin UMNO sekarang berjuang untok apa? lihat aksi2 mereka dan tanya diri sendiri. anak anak kecil pun tahu..

one-J said...

hello geng!!thanx for dropping by to my blog..mmg betul orang melayu la' nie kena ubah cara hidup..tapikan..kadang2 kesian kat orang yang meniaga makanan..diorang tak sume bole naik harge makanan ikut suke diorang...nanti customer pulak yang bising kan?..nak diikut harge lame..mmg terang2 lari budget..nak kurangkan..pun x sedap pulak...ntah la kadang aku yang pening pasal diorang nie...by the way...topik ko ni pulak..hahaha..terpromote diri sendiri pulak..ntah la..kalau kata melayu lupe kan umno..rasanya..kalau nak diikut perjuangan dato' onn jaafar tu..takde orang yang boleh lawan..bukan kata pemimpin2 la' nie tak bagus..cuma..aaa..lu pikir la sendiri!!

Mozeck said...

Tak suma melayu yang lupa... tapi yang lupa diri ni yang buat kwn sakit hati ni... terutama yang rasa umno ni tak relevan la, itu la, ini la... Termasuk la sebahagian pemimpin kita yang berkepentingan sendiri dari memeperjuangkan hak melayu....

jebat derhaka said...

hamba baru lepas berak..terbaca artikel tn hamba ni..seronok je bunyinya..banyak plak komen yg diberi..lg seronok..melayu memang mudah lupa..contohnya,bila kita dah buang air besar/kencing..lupa nak pam..ha,lupalah tu!kah3..hamba gurau saja.tp melayu hari ni mmg mudah lupa.korg lihat saja khalid ibrahim si mamanda menteri selangor,dulu pd thun 1983 bukan main lg pertahankan DEB..marah dgn cina dan india,skg dia pula kata sana taraf sama rata..kepala otak berjembut dialah..banyak lg klu nak dikisahkan..cuma hamba ni tak suka kutuk org cam geng beruk hijau dan ungka biru cair..ok..kita jumpa lg..hamba nak cukur bulu ketiak jap..

mat_terab said...

melayu tak mudah lupa pemimpim umno menaikan harga minyak 78 sen yang menyebabkan banyak rakyat merana............
melayu tak lupa pemimpim umno banyak yang rasuah....