Wednesday, May 14, 2008

ANWAR BAPA RASUAH NEGARA

Datuk Abdul Rahman Dahlan (BN-Kota Belud) dalam kenyataannya di Utusan Malaysia 14 Mei 2008 mendakwa beliau telah ditawarkan sejumlah besar wang untuk melompat ke parti pembangkang. Beliau juga telah dijanjikan jawatan dalam Kabinet.

Orang yang dihormati oleh pembangkang dan yang diangan-angankan pembangkang Anwar akan jadi perdana menteri mengamalkan rasuah yang paling merbahaya dalam negara. Perkara merasuah pemimpin bukan hanya berlaku sekarang. Menurut Datuk Rahman Dahlan juga "Trend itu telah dipraktikkan semasa membeli undi untuk bertanding Timbalan Presiden UMNO menentang Allahyarhan Tun Ghaffar Baba. Duit berbakul, projek dan borang merah jambu menjadi pelincir kejayaan memenangi jawatan Timbalan Presiden UMNO".

Anwar "Bapa Rasuah Negara" mesti dihapuskan jangan biarkan dia bebas di Tanah Melayu. Kalau dia sanggup membeli pemimpin dan merosakkan bangsa sudah pasti dia tak akan teragak-agak jual negara. Kenyataan Datuk Mukhriz dalam Utusan Malaysia 14 Mei 2008, mempersoalkan hubungan Anwar dengan bekas Timbalan Setiausaha Pertahanan Amarika Syarikat(AS), Paul Wolfowitz yang pernah menjadi ketua strategi Perang Iraq untuk Presiden AS, George W. Bush.

Anwar seorang pembohong sanggup merasuah sejumlah habuan yang amat besar semata-mata untuk kepentingan diri demi dendamnya terhadap UMNO. Wahai orang-orang Melayu yang telah dipergaruhi oleh pembangkang baliklah semula ke pangkal jalan demi Bangsa, Agama dan Negara.

4 comments:

jebat derhaka said...

betul tu..hamba memang dah tau si anwar ni mmg penyangak besar..pelik..mana parti keadilan dapat duit..dah tentu zionis dan amerika yang support..yg bangannya si gobalakrhisnan baru2 ni di parlimen sanggup pertahankan anwar..hamba tau nape..dah kena liwat tu..takde apa agenda yg nak dibawa..agenda babi jelah..habis org melayu tergadai..dek bau babi nanti..hamba akan muncul lg nnt

21seng said...

kalau ada bukti yang kukuh kenapa di gembar gembur sana sini ajer eh? BPR sentiasa menunggu untuk berhidmat kan?.. tentu saudara lebih tahu apa itu IMF kan? siapa orang orang dalam IMF itu? dan apa tugas tugas dia dalam IMF dulu??

mat_terab said...

kalau anuar perasuah kenapa tak tangkap saja anuar dan humban ke dalam jil....
atau tak dak bukti main tuduh ja....>
kalau pemimpim umno memang terbukti kaki perasuah buktinya dalam pemilihan umno banyak pemimpim umno sendiri mengakuinya termasuk Tun M bekas presiden UMNO nak kata apa lagi.....?

Halim Tuah said...

mendedahkan bahawa ANWAR IBRAHIM PERNAH BERSUMPAH bagi tujuan MENAFIKAN TUDUHAN LIWAT ke atas beliau. Sila ikuti penyaksian sumpah Anwar Ibrahim tersebut di:-

http://www.youtube.com/watch?v=rTN4Xt3wH-M